donderdag 6 december 2012

Oslo - Opera

Uit: Oslo, Noorwegen - Souvenir winkel Opera

 
Nu het kouder begint te worden en ik allerlei foto's van de sneeuw langs zie komen begin ik Noorwegen toch wat meer te missen. Helemaal omdat wij hier aan de kust nog steeds geen sneeuw hebben, maar volgens het weer komt die vannacht allemaal goed. Nou ik ben benieuwd want de sneeuw mag nu wel deze kant op komen!

Tijdens mij verblijf in Noorwegen ging ik ook een weekend naar Oslo toe. Op zaterdag shopte ik vooral en op zondag bezocht ik o.a de Opera, waar je op het dak kan lopen. Zoals je kan zien op het kaartje, en natuurlijk deed ik dit ook! Voordat ik weg ging merkte ik dat de Opera zelf ook open was dus ging ik naar binnen om te kijken of ze een souvenir winkel hadden om een postkaart te kopen. En dat werd dus bovenstaande postkaart! Alleen was ik niet heel slim want die dag er voor had ik precies de zelfde kaart gekocht, alleen dan in een normaal formaat. Ahg, dit kaartje heeft tenminste iets speciaals omdat het uit de Opera zelf komt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten