zaterdag 22 december 2012

Een heel oud kaartje?

Gekocht: Camden Town, Engeland


Als ik de stempel op bovenstaande postkaart mag geloven komt hij uit 1914. Als dit echt zo is dan is dit dus nu mijn oudste postkaartje en ik ben er dan ook super blij mee! Ik weet dit namelijk niet zeker omdat er op de stempel alleen 14 staat.. Maar ondanks dat is het postkaartje ieder geval oud!

Ook wil ik bij deze iedereen alvast fijne kersdag wensen! Want P&M gaat even op een laag pitje, het gaat niet zo goed in mijn prive leven op dit moment en ik heb daardoor totaal de zin om te bloggen verloren. Ik hoop ieder geval na de kerstdagen weer terug te zijn!

4 opmerkingen:

  1. Jammer om te horen dat het prive niet zo goed gaat.
    Wel alvast hele fijne dagen meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend voor je! Dan wens ik je extra fijne kerstdagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neem lekker de tijd voor jezelf. Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte meis en ik hoop dat je toch fijne feestdagen gehad hebt!

    BeantwoordenVerwijderen