zondag 31 maart 2013

Outgoing #5: Maart

Vandaag heb ik een outgoing post voor jullie in plaats van een inspiration Sunday, want we zitten nu eenmaal weer op de laatste dag van de maand. 

Maart was weer een fijne maand, ondanks de kou die we nog steeds hebben. Ik ontving weer leuke kaartjes en kocht er een aantal bij de kringloop om te gaan versturen. Even leek het er op dat Dennis en ik binnenkort niet meer hoeven te treinen maar dat gaat helaas niet door. Ondanks dat weet ik dat we er wel komen al duurt het misschien wat langer. Verder gebeurde er eigenlijk niet veel spannends dus laat april met de elf fantasy fair en hopelijk het mooie weer maar snel komen!

Was maart ook goed voor jullie?
Anne Geddis - naar: Holly - York, Engeland

Saskia(1633), door Rembrandt van Rijn - naar: Llare - Gijon, Spanje

Verjaardags kaartje, Hema - Naar: Chris - Nederland 

Groningen kaart, naar: Holly - York, Engeland

 Roodkopje en de boze wolf, naar: Mycupoflatte - Nederland (pay it forward)

Libelle, naar: Chris - Nederland (pay it forward) (ook het 20ste postkaartje wat ik stuurde na het openen van P&M)
 
Paulus de boskabouter. naar: Claudia - Barcelona, Spanje (via Instagram)

3 opmerkingen:

  1. De kaart met de libelle vind ik geweldig!
    Ik weet zeker dat jullie tijd er nog wel aankomt, dat treinen is inderdaad niet geweldig. Hebben wij ook 9 maanden gedaan. Maart was niet heel bijzonder, op het concert van Faun en de aanschaf van onze eerste auto na. Vooral veel moe zijn, een zere rug, het allemaal zien te combineren met school en dat soort dingen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat helemaal goed komen lieverd! Voor je het weet hebben we samen ons eigen plekje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om ook de kaartjes te zien die jij stuurt!

    BeantwoordenVerwijderen