vrijdag 9 augustus 2013

Postkaartjes bewaren: De grote map #2

In april schreef ik al eens over de grote map die ik gekocht had voor mijn postkaartjes. Maar door de verhuizing en andere dingen bleef dit project even stil liggen. Tot ik op een avond besloot de map er even bij te pakken en wat dingen te veranderen. Ik had tenslotte niet voor niks pas nog nieuwe insteek hoezen er bij gekocht.




Ik heb trouwens besloten om de normale postkaartje die ik verzamel in een andere map te doen en de overige postkaartjes in de grote map. Denk hier bij aan postkaartjes die ik zelf kop op tripjes, ontvangen postkaartjes en bijvoorbeeld alle postkaartjes die ik gekocht heb tijden mijn twee maanden in Noorwegen. 


Ook zitten er zoals je ziet tabbladen tussen die helaas te klein zijn om echt te zien. Maar een scheiding tussen de postkaartjes is wel fijn. Ik ben nog van plan om op elk tabblad te schrijven wat voor soort postkaartjes er achter zitten, maar dat komt nog. 


Zoals je wel kan zien heb ik verschillende soorten postkaartjes. Ik moet binnenkort toch echt eens de grotere versie van de insteek hoezen halen bij de V&D maar ik vind ze stiekem een beetje duur.. Maar ik heb meer van deze grote postkaartjes dan ik verwacht had, zo heeft Holly my ook best veel grote postkaartjes gestuurd waardoor haar postkaartjes nog niet in de map zitten. 


En als laatste een groot deel van de postkaartjes die ik kocht in Noorwegen!

Ik zit er trouwens aan te denken om als de map zo goed als klaar is en alles er in zit misschien een door blader filmpje te maken. Zodat jullie het beter kunnen zien en meteen een groot deel van mijn collectie kunnen zien. Zouden jullie dit leuk vinden?

3 opmerkingen:

  1. Wauw, tof dat je echt een map hebt, leuk om te zien! Filmpje lijkt me ook leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om zo'n filmpje te maken! Mooie oplossing zo deze insteek hoezen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n opbergsysteem! Een bladerfilmpje lijkt me tof!

    BeantwoordenVerwijderen