zaterdag 3 augustus 2013

Postkaartjes van Flying Tiger #2

Gekocht: Flying Tiger - Den Haag, Nederland 



Van de week schreef ik al over de leuke 3D postkaartje van Flying Tiger, en al snel kwam het idee om ook de rest mee te nemen. Vandaag waren we weer even in de stad om onder andere twee caches te zoeken (die we ook vonden). Dus konen we mooi even langs de winkel. Uiteindelijk nam ik bovenste vier mee naar huis onder het nom van versturen naar lezers van Postcards and Memories!

Dus wil jij één van deze 3D postkaartjes ontvangen? Laat dan snel een berichtje achter met het nummer van het postkaartje dat jij wilt hebben. Natuurlijk is een mailtje met je adres ook handig! Zodra ik je mailtje ontvangen heb zal ik je zo snel mogen het postkaartje opsturen!

Postkaartjes vrij: 1 & 2
Postkaartjes bezet: 3 & 4

3 opmerkingen:

  1. Wist je dat dolfijnen mijn lievelings dieren vroeger waren? Graag zou ik deze leukerd ontvangen ^^ Grappige kaartjes hebben ze..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga hem maandag voor je op de post doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk! Zo verstuurde ik ook de tulpen naar jou in 3d, vind je ze zelf ook leuk? Ik vind het 4e kaartje heel leuk! Deze grappige poppetjes kwam ik ook veel in Tenerife tegen,maar heb er niet één gekocht. Toch leuk om een soort van souvenier aandenken van Tenerife te hebben (hoewel het iets russisch schijnt te zijn? afijn..het doet mij nu denken aan tenerife haha)!

    BeantwoordenVerwijderen