vrijdag 8 maart 2013

Count Your Blessings #6

Gekocht: Ikea, Delft
 ♥♥♥

× Na vijf dagen werken eindelijk een dagje vrij zijn × Het zonnetje wat scheen maandag × Even langs de kringloop en een aantal postkaartjes gekocht om te versturen × Hopelijk vrijdag er weer even langs om wat meer te kopen × Zodat ik ook eindelijk mijn 'mini-projectje'' online kan zetten × Heerlijk over het strand lopen × Die zelfde avond weer naar het strand om the shooten × De foto's die Suus van mij en Dennis maakte × Al een tijdje rond lopen met een leuk idee en dit nu eindelijk eens gaan doen × Maar eerst moet er worden gebrainstormd × Nog steeds heel blij met mijn nieuwe lay-out × Eindelijk begonnen met mijn '14.000 things to be happy about' boekje. × Afgelopen zondag maakte ik voor mijn paps foto's bij een herdenking, later die middag kreeg ik een wappje dat een aantal van mijn foto's op een site geplaatst waren × De foto van de vrouw vind ik nog steeds geweldig ×

Fijn weekend iedereen!

4 opmerkingen:

  1. Leuke uilen-kaart, de site ziet er ook ok uit, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige steampunk-uil! Mooie dingentjes weer, heerlijk zo'n strandwandeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg, die foto's van jou en Dennis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijn lijstje :) Geniet nog even van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen