vrijdag 15 maart 2013

''There are no coincidences.''

Gepakt bij de Pathe Bioscoop


Bovenstaande postkaartje past totaal niet bij wat ik ga schrijven in dit blogje, maar dat maakt niet veel uit. Want gisteren gingen we naar de bioscoop en ik wilde graag een boomerang kaartje bij de post over de bios. Dus dan maar deze van de nieuwe film Warm Bodies.  

Maar goed, gisteren dus naar de bios geweest. Toen ik in Londen liep in december zag ik hier en daar al posters hangen van Beautiful Creatures en ik moet zeggen dat de filmposter mij meteen aansprak. En toen ik er thuis achter kwam dat deze film ook bij ons in de bioscoop kwam, moest ik er natuurlijk heen! En gisteren was het dan zover en ging ik samen met Dennis naar de film toe. Ik moet toegeven dat de film anders was dan ik verwacht had, maar hij was wel heel erg leuk! Al irriterde ik mij in het begin een beetje aan het cowboy accent.. Oh! Emma Thompson was echt geweldig in die film!

1 opmerking:

  1. Film was heel erg tof! En idd anders dan verwacht. Blij dat we naar die zijn gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen