woensdag 9 januari 2013

Tijd voor een klein feestje!

Uit: Nederland - van mams & co


Gisteren had ik om half 11 een sollicitatie gesprek bij mij misschien wel aanstaande werk. Ondanks dat ik half ziek aan het worden ben ging ik toch. En na zo'n 45 minuten kreeg ik te horen dat ik aangenomen was! Het was even een hele schok, want ik had nooit verwacht het zo snel te horen. Maar niets is minder waar! Vanaf 1 februari mag ik beginnen! Ik zal nog veel moeten gaan leren, maar ik heb er zeker wel zin in!

En om dit te vieren kreeg ik vanmiddag dit kaartje van mijn moeder & co in de brievenbus. Om mij nogmaals te feliciteren met mijn nieuwe baan, en mij veel succes te wensen.

5 opmerkingen:

  1. Wat goed! Gefeliciteerd! Waar ga je werken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ga in een verpleeghuis werken met dementerende!

      Verwijderen
  2. Super leuk! Gefeliciteeeerd! Wat ga je doen? :) PS Ben ook ziek :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ga in een verpleeghuis met dementerende werken. Beterschap! Ik ben nu weer aan her opknappen eindelijk xD

      Verwijderen