zaterdag 19 januari 2013

Een kaartje uit Leiden

Uit: Leiden, Nederland - van Jorian 


Een paar dagen geleden plaatste Jorian op haar blog een berichtje dat ze graag kaartjes wilde versturen. En daarom deed ze een oproepje op haar blog. Als je een kaartje wilde ontvangen moest je je even melden en zo gezegd zo gedaan. Ik kon het natuurlijk niet laten om mij hiervoor aan te melden, want wat is er nou leuker dan post ontvangen?

En zo viel Jorian haar kaartje vanmiddag bij mij in de brievenbus! Dankjewel Jorian voor je leuke postkaartje en ik zal je er snel eentje terug sturen!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dit op je blog zet:) Graag gedaan! Vond het leuk om te doen en ben benieuwd wat er op mijn brievenbus gaat vallen.
    Ik zou zeggen; tot de volgende kaart/bericht!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen