donderdag 31 januari 2013

Outgoing #3: Januari

Jeetje wat is de eerste maand van dit jaar toch voorbij gevlogen zeg! Ik weet nog goed hoe januari begon voor mij werkeloos en met een ontzettend rot gevoel, maar wat is dat veranderd in de loop van de maand! Zo had ik in de eerste week al een sollicitatie gesprek waar ik meteen werd aangenomen en een ontzettende fijne kans krijg. De rest van de weken waren rustig tot aan het einde van de maand want toen had ik opeens allerlei leuke afspraken. Wat stiekem deze hele maand ook goed maakte!

Ik hoop dat iedereen een fijne januari heeft gehad en voor nu wens ik iedereen een geweldige februari! 

Rozen kaart - naar: Holly - York, England

 Antwerpse put - naar: Llare - Gijon, Spanje

Antwerpen - naar: Holly - York, Engeland (vergeten op de foto te zetten) 



Scooter kaart - naar: Jorian - Leiden, Nederland

Pardoes & Pardijntje - naar: Holly - York, Engeland

4 opmerkingen:

  1. leuke kaarten! Post is altijd zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat januari toch nog een leuke maand voor jouw is geworden. Hier was het gemengd, leuke afspraken met mensen gehad maar ook vervelend nieuws bij de fysio gekregen. Op naar Februari!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aww leuk! Gaat snel altijd als je terug kijkt he? Ben blij dat je je een stuk beter voelt dan in het begin! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je toch nog januari een mooi eind hebt weten te geven. Veel succes de komende tijd met je nieuwe baantje!

    You got the power.

    BeantwoordenVerwijderen