woensdag 16 januari 2013

Brumunddal

Uit: Brumunddal, Noorwegen


Één van de eerste postkaartje die ik kocht in Noorwegen was deze in Brumunddal. Aangezien ik daar op de boerderij ging werken moest ik een speciaal nummer halen in Hamer wat we dus ook deden. Maar voor dat wij hier heen gingen ging mijn host mom eerst nog trainen in de sportschool in Brumunddal en ik ging dus mee, alleen ging ik het kleine winkelcentrum in en zij ging sporten. 

Ik weet nog nog dat ik daar ook wat geld ging pinnen, ik wil immers wat drinken en misschien nog wel wat kopen. Al eerst heb ik volgens mij 15 min rond de bank rond gehangen omdat er steeds mensen bij stonden en ik best wel zenuwachtig was, aangezien ik geen idee had of de automaat vanzelf op Engels sprong of niet. Uiteindelijk waagde ik de gok en van de zenuwen toetste ik nog mijn verkeerde pin in ook. Maar alles lukte uiteindelijk wel gelukkig! Dit zal ieder geval iets zijn wat ik niet zo snel zal vergeten hihi!

1 opmerking: