donderdag 3 januari 2013

St Margaret's Church

Gekocht: St Margaret's Church. Engeland


Tijdens mijn bezoek aan Londen met mams gingen we natuurlijk ook alle toeristisch plekken af, zo ook langs Westminster Abby. Waar je naar binnen kan tegen een ontzettend hoog bedrag. Beide wilde we dit natuurlijk niet betalen en besloten bij het kerkje er naast naar binnen te gaan, want die is gewoon gratis. Eenmaal binnen luisterde we even naar een aantal school jongens die denk ik aan het oefenen waren voor iets met kerst. 

Terwijl mams nog even luisterde liep ik even een beetje rond en vond al snel een tafel waar vier verschillende postkaartjes lagen voor 30 pence. Meteen dook ik mijn portemonnee in voor het geld en na even nagedacht te hebben besloot ik alleen dit kaartje mee te nemen. Wat overigs naast dit postkaartje het enige andere postkaartje is wat ik kocht in Londen voor mijzelf.

2 opmerkingen: