zaterdag 10 augustus 2013

Mini vakantie naar Maastricht - Dag #1

Gekocht: Maastricht, Nederland


Afgelopen woensdag vertrok ik samen met lief met de trein richting Maastricht. Toen het goede nieuws kwam dat ik een nieuwe baan zou hebben besloten we meteen dat we nog een paar dagen weg zouden gaan. En een aantal uur later hadden we drie dagen Maastricht geboekt via de spoordeel winkel. Lekker goed koop overnachten + de treinreis.

Woensdag ochtend vroeg vertrokken we en iets over 12 uur kwamen we dan aan in de stad. Eerst dumpte we de koffers bij de het hotel en gingen toen opzoek naar iets te eten. Eerst wilde we naar de Hema toe maar daar was het zo druk dat er besloten ergens anders te gaan eten. En al snel kwamen we bij de kerk uit waar nu Polare in zit. (vroeger was die de selexyz) Daar hadden ze ook een klein stukje ingericht waar je wat kon drinken en eten en kochten daar beide een chili kip broodje. En jeetje wat was die lekker zeg! We wouden er zo nog eentje nemen.. Na wat gegeten en gedronken te hebben liepen we nog een rondje door de winkel en ik kocht een super mooie notieboek (hier & hier) waar ik helemaal verliefd op ben! Ik moet alleen nog even bedenken met wat voor soort pen ik er in moet schrijven, omdat het ander papier dan normaal is. 

Toen het na 3 uur was zijn we naar het hotel gegaan om even bij te komen en eindelijk in te checken. Toen we weer wat uitgerust waren zijn we naar de Wok to go gegaan om wat te eten en hebben daarna nog een cache gevonden bij de watermolen, die weer leuk verstopt was! En toen was het al weer tijd om terug te gaan naar het hotel waar we Iron Man 3 keken in bed. (Klik op meer lezen voor een paar foto's!)



Morgen zal ik trouwens naast de Inspiration on Sunday in de middag ook bloggen over dag twee. Zodra ik niet te ver achter ga lopen (: 

3 opmerkingen:

  1. Whats up met die dino? haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha toen we een stukje aan het lopen waren kwamen we bij een huis waar iemand in zijn garage spullen aan het verkopen was. Daar stond de dino dus bij :P

      Verwijderen
  2. Was echt heel fijn lief <3. Moeten we zeker vaker doen! En hopelijk komt Coffeelovers ook in Den Haag :p

    BeantwoordenVerwijderen