vrijdag 2 augustus 2013

Geocaching in kijkduin

Gekocht: Kijkduin, Nederland


In mijn CYB schreef ik al dat ik bezig was met Geocaching en na gisteren heb ik het weer helemaal te pakken! Dus gingen Dennis en ik rond een uurtje of kwart voor 8 richting Kijkduin om daar sowieso twee cache's te zoeken en misschien nog meer. Daarna zouden we meteen een zonsondergang meenemen. (Die helaas een beetje tegen viel)

Vooral de eerste cache was een leuke! Deze was namelijk in een hoekje van een terras die op kijkduin staat. Je moest een code invoeren en uit het bakje haalde je dan de sleutel voor het kastje. In het kastje zelf zat vanalles maar heb eigenlijk alleen onze namen gelogd en we zijn er toen weer vandoor gegaan. De tweede was ook echt ontzettend leuke verstopt en als je de hint niet zou lezen zou je er zo over heen kijken!

En zo vonden wij ook de eerste cache's voor de augustus challenge die nu loopt. Namelijk elke dag een maand lang een cache vinden! Ik weet niet of ik mee ga doen maar morgen en van het weekend ga ik zeker weer zoeken, dus wie weet!

Foto dankzij Dennis, bewerking door moi ^^

4 opmerkingen:

  1. We gaan in Groningen ook gewoon een aantal vinden! En misschien ook wel in Zuidlaren :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie toegewenst + veel plezier met zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aw zo leuk! Succes en vooral ook veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk! Zo kom je ook nog eens ergens ;)

    BeantwoordenVerwijderen