woensdag 15 mei 2013

Een half jaar terug..

Gekocht: Onbekend, Noorwegen

Vandaag is het precies een half jaar geleden dat ik na twee maanden in Noorwegen gezeten te hebben weer voet zette op Nederlandse bodem. En jeetje wat kan er veel veranderen in een half jaar zeg! Gelukkig zijn er ook een hoop leuke dingen gebeurd naast een paar vervelende weken. Zo ging ik in december een paar dagen met mijn moeder naar Londen toe, kreeg ik begin januari een baan bij mijn huidige werk, leerde ik Dennis kennen en kijk waar ons dat gebracht heeft. Zo riep ik nog dat ik aan het einde van het jaar het huis uit wilde en nu zijn we nog niet eens half verwegen en woon ik sinds gisteren samen. Ja het leven kan soms erg raar lopen...

Soms heb ik best wel van die moment dat ik Asmarka en de boerderij mis. Zoals toen het sneeuwde in Nederland of als ik weer eens een mailtje kreeg en niet te vergeten het nieuws dat Oji puppy's gekregen had gehad! Wat zou ik daar toch graag bij zijn geweest zeg..Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik daar wel een super tijd gehad heb en dat Noorwegen zeker een plekje in mijn hard heeft veroverd. Tot op de dag van vandaag ben ik nog steeds blij dat ik het gedaan heb, die stap genomen om iets in mijn eentje te ondernemen. Want je kan toch alleen maar op je zelfvertrouwen en je moet alles zelf regelen. Wat mij denk ik meer zelfstandig gemaakt heeft. Want als je mij zou vertellen dat ik alleen met de bus van Lillehammer naar de boerderij zou reizen.. Dan had ik je echt voor gek uitgemaakt. Of het alleen vliegen, ook zo iets. Jup mijn tijd in Noorwegen zal ik echt nooit vergeten..

3 opmerkingen:

  1. Mooie ervaring meid! Daarmee groei je ook hard. Je hebt al heel wat meegemaakt in een half jaar, tof! Heel veel geluk samen met Dennis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi al die herinneringen en heel fijn dat je er dingen door hebt geleerd. Soms kan het inderdaad heel snel gaan allemaal. Zo woon ik alweer 4 jaar samen, en ben alweer een jaar verloofd. Misschien leuk om een keer op vakantie te gaan naar Noorwegen en dan hun een bezoekje te brengen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat iw zeker ook de bedoeling. Ik wilde eigenlijk in april terug met het lammeren seizoen, maar dat liep even anders door het werk.

      Verwijderen