dinsdag 27 november 2012

Welkom bij Postcards and Memories!

Een nieuw begin
Iets wat ik al meerdere malen dit jaar gedacht heb, elke keer verhuisde ik weer naar een nieuw plekje welke elke keer weer tot niets uit liep. Tijdens mijn tijd in Noorwegen kwam ik er achter waarom: Alles wat ik deed was niet echt mij. 

Daarom dit keer een blog over iets wat echt van mij is. Namelijk postkaartjes verzamelen waarmee ik in april van dit jaar actief mee ben gestart, nadat ik mijn 365 dagen project begon. Maar deze liep na drie maanden dood aangezien ik het een beetje zat was om steeds elke dag een kaartje online te zetten. Vanaf toen kriebelde het eigenlijk al om gewoon een blog te maken over mijn verzameling. Maar elke keer gebeurde het iet en vandaag besloot ik opeens om in het diepen te springen. Ik zie wel wat er van komt..

Voor nu welkom op Postcards and Memories!

3 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd wat je met deze blog zal gaan doen, ik vind je layout erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net mijn 365 dagen project afgerond. Elke dag een postzegel, het was idd veel werk, maar het is me gelukt. Je kunt ook blog berichten inplannen, wist je dat al? Soms zette ik voor de hele week alle zegels er al op en kwam er dus automatisch iedere dag een nieuwe postzegel op. Scheelt heel veel werk!

    BeantwoordenVerwijderen