donderdag 29 november 2012

Kerst shoppen in Oberhausen & Essen

Uit: Flow thuisagenda 2012


Gisteren reizde we af naar Duitsland om in Oberhausen en Essen de kerstmarkt te bezoeken. Eerst was het de bedoeling dat we alleen in Oberhausen zouden blijven geloof ik, maar uiteindelijk gingen we ook nog naar Essen. Toen we daar de parkeergarage in reden slaakte ik meteen al een gil. Ik zag namelijk Primark tassen voorbij komen en beloofde mezelf er niet naar binnen te gaan. Aangezien ik over zo'n 2 weken in Londen zit en nu niet al mijn geld al wil uitgeven. Maar uiteindelijk gingen we toch nog naar binnen en ik hield mij braaf in. Ik kocht nieuwe sloffen en een paar voor mijn mams, een panty voor de zomer, ondergoed en een heerlijke andere legging met een zachte binnenkant.

De kerstmarkten waren idegeval zeer geslaagd! Vooral als het donker is en alle lichtjes enzovoort zichtbaar worden, het geeft gewoon zo'n heerlijke sfeer! Helaas heb ik geen kaartje uit Duitsland mee genomen. Ik kwam er wel één tegen van Essen maar die was niet al te leuk, al bedacht ik mij later dat ik best een kerst postkaart had kunnen kopen die ik tegen kwam. Nou ja volgende keer beter!


Een aantal sfeer foto's van Oberhausen en Essen.

3 opmerkingen:

  1. Altijd gezellig zo'n kerstmarkt, wij zijn vorig jaar ook in Duitsland ervoor geweest en dit jaar gaan we zeker weer!
    Is het geen idee voor jouw om zelf kaarten te gaan maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat heb ik vroeger wel eens gedaan kaarten maken, maar volgens mij vond ik dat toen niet zo leuk hihi!

      Verwijderen
  2. Oberhausen en de kerstmarkt lijken me ook zooo leuk. Nog nooit geweest. Je hebt je wel netjes ingehouden voor Primart, wel goed, als je in Londen bent krijg je spijt haha. Dus goed bezig :D
    En wat betreft het kaartje: Duitsland is dichtbij
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen