woensdag 8 mei 2013

Twee varkentjes

Uit: Den Haag. Nederland - van Mams & co
Dit is misschien wel één van de leukste postkaartjes die ik de laatste tijd ontvangen heb. Niet alleen omdat het zo'n normaal postkaartje is maar omdat er een hele leuke reden achter zit! En hij niet alleen aan mij gericht was maar ook aan Dennis.

Ik zal jullie eerst maar even bijpraten.. Afgelopen vrijdag hadden we weer een bezichtiging van een appartement en na een tijdje overlegd te hebben besloten we om het te nemen! En aan het einde van de middag hoorde we al dat we geaccepteerd waren! Wat dus betekend dat we al heel snel gaan samenwonen! Afgelopen maandag werd er getekend en gisteren werd de afspraak gemaakt om de 14de de sleutel op te halen. Deze dag zullen we dan ook meteen verhuizen!

Maar toen ik gisteren dus thuis kwam lag dit leuke postkaartje op mij te wachten om ons samen te feliciteren met het huisje!

8 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! Een mooie, nieuwe stap richting de toekomst voor jullie saampjes ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this card, and congratulations on your new place! How exciting!

    Thank you so much for listing me as one of your favourite blogs! I'm so honoured. your blog is beautiful!

    xx

    http://rosieposierosie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij & Dennis van harte gefeliciteerd met jullie woning!
    Veel succes en plezier met verhuizen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuk kaartje! Jammer dat ik er niet was toen je hem binnen kreeg! Heb echt zin in dinsdag <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable card :D And congratulations on the apartment! You should show it off when the happy day comes :D Are you planning on putting up a postcard wall?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. A postcard wall sounds amazing! But my boyfriend needs to agree with that first haha! But there will bee postcards around the house for sure!

      Verwijderen
  6. Wat een schattig kaartje, knor knor het kan niet meer stuk jullie horen bij elkaar, heel veel liefde en geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw gefeliciteerd! Een hele stap, geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen