vrijdag 31 mei 2013

Outgoing #6: Mei

Op het laatste moment toch nog een outgoing van mei! En zo te zien heb ik deze maand ook maar twee postkaartjes verstuurd.. Stiekem schaam ik mij wel een beetje maar het had een goede reden! Aangezien ik halverwegen de maand verhuisde en we het de afgelopen weken eigenlijk ontzettend druk hadden. Ook heb ik alleen maar een postkaartjes van Holly gehad, dus dan kom je ook niet veel verder.. Ik vraag mij af of Llare mij misschien vergeten is?

Maar mei was iedergeval een erg leuke maand! Zo kregen Dennis en ik de sleutel van ons huisje, kochten we spullen bij de ikea en zagen ons huisjes steeds meer ons worden. Het is nog steeds niet af maar dat komt met de tijd wel. Ons internet is er ook nog steeds niet aangezien er een hoop gedoe is met de telefoonkabel. Maar de onderbuurman heeft zijn wifi code gegeven zodat we toch internet hebben, dus dat is zeker wel lief! Hierdoor begin ik ook weer langzaam het bloggen op te pakken! Verder liep ik afgelopen nacht mijn eerst nachtdienst! Wat in het begin best een beetje eng was maar vanmorgen was ik wel erg trots op mezelf dat ik het toch ff geflikt had! En dat was de maand mei voor mij wel zo'n beetje

Hoe was jullie mei?
Hollandse koeien - naar: Holly - York, Engeland

 Hai! From Holland - naar: Holly - York, Engeland

1 opmerking:

  1. Een drukke maar leuke maand zo lezen!
    Wat een leuke kaartjes heb je weer verstuurd ^^
    Ik ben veel de natuur in geweest, bij een super gaaf concert geweest, veel gehaakt en hier en daar druk voor school geweest.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen