maandag 22 juli 2013

Tulpen in de zon

Uit: Overijssel, Nederland - van: mycupoflatte


 Een tijdje geleden deed ik mee aan de verjaardags winactie van Mycupoflatte. Nooit had ik verwacht om te winnen, want winnen doe ik bijna nooit. Toen ik een foto op instagram zag staan dat ik wel gewonnen had was ik dan ook helemaal verrast en natuurlijk super blij! Ik zou namelijk een leuk gehaakt slinger ontvangen die ondertussen zijn weg naar mij gevonden heeft. Bij de slinger zat deze leuke 3de kaart! (wat een beetje lastige te fotograferen is hihi)


Niet veel later kreeg de slinger een mooi plekje in huis, aan de boekenkast. Helaas was dit van korte duur want Stark vond de touwtjes die er aan hingen toch wel heel interessant. En zo duurde het dan ook niet lang voordat de slinger zielig op de grond lag.. Een nieuw plekje moet nog gezocht worden.. Maar ik denk dat ik hem aan de spiegel ga hangen.

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat het goed ontvangen is! Je had er een tof plekje voor maar met poezen in de buurt kan ik me indenken dat het niet geschikt is hihi..ik heb zelf ook een slinger aan de onderkant van mn spiegel. Fleurt de dag ook op! Ik ben benieuwd waar het slingertje komt te hangen. Laat je het mij weten? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja helaas ging het niet goed, want het plekje was idd leuk! En dat zal ik zeker doen, vanavond of morgen ochtend even kijken waar die komt te hangen (:!

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat je gewonnen hebt! Mooi kaartje en toffe slinger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie slinger! Jammer dat katten soms te nieuwsgierig zijn he, maar ik weet zeker dat je er een mooi plekje voor zult vinden..

    BeantwoordenVerwijderen