vrijdag 26 juli 2013

Postkaartjes van Babofel

Gekocht: Haren, Groningen

In het weekend van 21 juni vertrokken we voor een weekendje naar Haren. Eerst was het de bedoeling dat we zaterdags naar Schiermonnikoog zouden gaan. Maar helaas door de slechte weer voorspelling besloten we niet te gaan. Dus in plaats van een dagje weg gingen we iedereen langs in en om Haren.

Op zaterdag middag besloten Dennis en ik dat we even het dorp in wilde gaan, gewoon even snuffelen in de winkels. Uiteindelijk gingen we met zijn drieen want Kim ging ook mee. Voordat we terug naar Chris gingen maakte we nog een stop bij de speelgoed winkel Babofel, waar ik meteen op de postkaartje af liep. Want die hadden ze ook! En nog een hoop leuke ook waardoor het moeilijk was om wat te kiezen. Maar om ze nu allemaal mee te nemen is natuurlijk ook een beetje belachelijk hihi.

Uiteindelijk nam ik de bovenste drie mee. Eerst was het de bedoeling dat ik alleen het onderste witte postkaartje zou houden en over zou bloggen. Maar de andere twee vind ik stiekem eigenlijk ook best wel leuk dus of ik deze nog zou versturen weet ik nog niet.

1 opmerking: