donderdag 4 juli 2013

Dolphin Academy Curaçao

Uit: Salina,Curacao - van Lynn


Op 13 april vertrok vriendinnetje Lynn naar Curaçao om daar 10 weken stage te lopen. Ondertussen zijn deze 10 weken al weer voorbij en vertoeft ze daar nu met haar familie en gaat ze binnen een paar dagen door naar Suriname. Ik vroeg haar natuurlijk of ze mij een postkaartje wilde sturen en dat wilde ze gelukkig wel! Op 12 juni verstuurde ze dit kaartje en op 20 juni viel hij hier op de deurmaat. Eigenlijk best wel snel als je bedenkt dat Curaçao hier natuurlijk best wel een eindje vandaan is!

Op dit moment ben ik vooral bezig met het bloggen van de postkaartjes die ik kocht/kreeg de afgelopen 1,5 maand. Maar ik probeer dit af te wisselen met wat nieuwere dingen. Ook hoop ik binnen nu en een paar dagen een nieuwe layout online te krijgen, want ik ben stiekem wel toe aan iets nieuws.

Update: De nieuwe layout is ondertussen online. JEEJ♥! 

1 opmerking:

  1. Wat een leuk kaartje. Lijkt me mooi om in het buitenland te gaan stagelopen,als dit mogelijk is en je het durft natuurlijk. Je nieuwe layout is erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen