maandag 17 december 2012

Weer terug thuis!

Gekocht: Londen, Engeland


Afgelopen zaterdag landde ik weer veilig samen met mams op Schiphol na drie heerlijke dagen in Londen! Waarin we ontzettend veel delen, leuke dingen hebben gekocht en ik weer eindelijk de Engelse Wicked versie zag. Die ik nog steeds veel leuker vind!

Dit keer heb ik niet echt veel kaartjes gekocht in Londen voor mijzelf. Ik verstuurde de twee kaartjes voor de winactie, kocht er twee voor postcardpals en bovenstaande kaartje kocht ik voor mijzelf. Oh en niet te vergeten de vier oude postkaartjes en nog eentje die ik kocht in een kerk. Oke misschien waren het er toch nog wel wat voor mijzelf hihi!
Een aantal sfeer foto's van mijn drie dagen Londen!

7 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt :) PS die kerstboom!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaaaaaaaaaa Londen. Ik wil zeker ook nog eens een keertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, Londen! Ik ben jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zeg. Dat was vast volop genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil trouwen met Londen. Wat een heerlijke stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Londen is leuk, ben er een keer met school geweest en wil zeker nog een keertje heen. Jullie hebben je goed vermaakt zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, ben ook net terug van een weekendje Londen! Echt een heerlijke stad!

    BeantwoordenVerwijderen