maandag 3 december 2012

Hello December!

Gekocht: Lillehammer - Maihaugen


Ik ben waarschijnlijk niet de enige die dit heeft gezegd de afgelopen twee dagen, maar wat is de tijd toch snel gegaan zeg! We zitten al weer 3 dagen in December en over 3 weken is het al weer kerst en daarna gaan we al weer naar 2013 toe! Deze maand word voor mij vooral naar werk zoeken, een bezoekje aan Londen en genieten van de feestdagen. Die ik dit jaar voor het laatst vrij ben, aangezien hiervoor al allerlei dingen zijn gepland, dus dan kan ik nog niet werken.. Maar goed laten we daar nog maar even niet aan denken!

Op het kaartje van vandaag is een oude kerk te zien die in het openlucht museum Maihaugen staat. Dit museum ligt in Lillehammer in Noorwegen. Het eerst echte weekend dat ik in Noorwegen was nam mijn host 'mom' mij mee naar dit museum. Ik werd zelfs daar ook nog op een rondleiding gestuurd waarbij de rondleidster Nederlands praatte! Ze was namelijk naar Noorwegen verhuisd toen ze nog heel jong was. Dus dat was best wel leuk (. Ook ontving ik gisteren nog een mailtje uit het hoge noorden over hoe het nu gaat op de boerderij en ze vertelde dat ze af gelopen woensdag met het dekseizoen zijn begonnen! Wat mij toch Noorwegen weer een beetje doet missen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten