zaterdag 1 december 2012

Een postkaartje uit Londen ontvangen?

Deze winactie is gesloten!



Over zo'n anderhalve week ga ik samen met mijn moeder drie dagen naar Londen toe! Wat nog een afstudeer cadeautje voor mij is. Nu leek het mij leuk om naar twee bezoekers van mijn blog een kaartje te sturen vanuit Londen. En ook meteen om het een beetje te vieren dat Postcards and Memories open is voor publiek! Eigenlijk kan je dit dus zien als een winactie!

> WAT MOET JE DOEN?
Je hoeft niet zo vreselijk veel te doen voor deze actie. Ik zou het leuk vinden als je mij volgt via bloglovin en/of google friend. Daarnaast moet je natuurlijk een reactie achter laten dat je mee wilt doen me daar in ook waarom je graag een kaartje wilt ontvangen. Van de inzendingen zal ik dan twee winnaars uitzoeken!

> TOT WANNEER KAN JE MEEDOEN?
Je kan meedoen t/m dinsdag 11 december en de volgende dag zal ik de winnaars een mailtje sturen! Let dus op dat je je e-mail adres achter laat of je blog waar ik je mail kan vinden. Ook moet je zeker weten dat je 12 december even tijd hebt om op je mail te bekijken want ik heb natuurlijk wel je adres nodig! Aangezien ik kort daarna al vertrek!


Ik hoop dat je gezellig mee doet!

3 opmerkingen:

  1. Leuk idee! Ik doe graag mee :)
    Ik vind het heel leuk om post te ontvangen! En ik ben nét begonnen met mijn postproject / postcrossing
    Ik ben nog nooit in Londen geweest, maar het lijkt me een hele mooie stad!
    mijn mail: zizazipper[at]gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me heel leuk, maar ik ben bang om mijn adres aan mensen te geven :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat lijkt me heel leuk! Ik ben gek op kaartjes en ik vind Londen een fantastische stad!
    Dat kaartje in het midden met dat paarse licht vind ik heel mooi! Ik ben echt gek op de lichtjes rond Kerst in de steden.
    Mijn email is jenniferelbert[at]live.nl

    BeantwoordenVerwijderen