donderdag 28 februari 2013

Outgoing #4: Februari

En zo zitten we al weer in de laatste dag van de maand.Dus is het weer tijd voor een nieuwe outgoing, de februari edite! Dit keer duidelijk wat minder kaartjes en ook ben ik dit keer weer vergeten twee kaartjes op de foto te zetten. Alleen ben ik vergeten waar de tweede ook al weer naar toe ging. Dus helaas pindakaas.

Het is trouwens best wel grappig, want februari is voor mijn gevoel echt voorbij gevlogen. Zo werk ik nu al weer bijna een hele maand bij mijn werk, ben ik best vaak in Groningen geweest of was Dennis bij mij, deze maand was gewoon heel fijn!  En ik kan niet wachten tot dat ik zie wat maart brengt.

Was februari voor jullie ook goed?

Platenspeler - naar: Llare - Gijon, Spanje

Geisha dame - naar: Holly - York, Engeland

 Flow thee postkaartje - Naar: Frida - Eindhoven, Nederland 

Camara postkaartje - Naar Holly - York, Engeland (Vergeten op de foto te zetten) 

5 opmerkingen:

  1. Het was zeker een hele fijne maand! En idd voorbij gevlogen. Maar dat is alleen maar goed <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes, de kleuren van de laatste twee doen het hem! En laat februari nou toevallig de maand zijn waarin ik veel kaartjes heb verstuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor die foto met die oude grammafoon ik heb zelf er ook nog een gehad.Het is altijd weer een verassing wat kaartje er nu weer verschijnt, blijft leuk. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik word vrolijk van het zien van al die kaartjes :) Ik zou zo graag ook wat meer kaartjes sturen en dat zal ik ook doen, maar eerst verhuizen (dan ben je de eerste naar wie ik eentje stuur :) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oew dat zou leuk zijn!
      Stuur me tegen die tijd maar een mailtje, dan krijg je mijn adres :)!

      Verwijderen