dinsdag 14 mei 2013

Moving day!

Gekocht: Groningen, Groningen (Bij: Søstrene Grene) 
 Vandaag is het dan eindelijk zover! Na ruim een week er naar uitkijken ga ik vandaag uit huis om samen te gaan wonen met Dennis. Een raar idee, wat nog niet helemaal door dringt. Maar ik denk als ik straks na 10 uur met de sleutels in mijn handen sta het opeens als een klap inslaat. Natuurlijk weet ik wel dat ik vandaag verhuis maar het voelt meer alsof ik op een hele grote en lange vakantie ga...  Tenminste het zijn van dat soort kriebels voordat je ook op vakantie gaat, naar het vliegtuig moet enzovoort.

Daarom zal er vanaf vandaag tot en met 22 mei geen posts online komen. Dit omdat we natuurlijk druk zijn met uitpakken en inruimen maar ook omdat we nog geen internet hebben en dit als het goed is de 22ste wordt aangesloten. Waarschijnlijk kom ik de 23ste weer terug met posts en wie weet ga ik nog een keer langs mijn pa om te bloggen. Maar dat zie ik allemaal wel. Alleen morgen komt er nog een vooruit geschreven post online, omdat dat een beetje een speciale dag voor mij is! Maar dat lezen jullie morgen wel!

4 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk voor jullie! Spannend hoor!! Heel veel succes met alles inruimen & inrichten tot een eigen fijn stekje! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Veel succes met het verhuizen, geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jullie een hel fijne samenwonentijd toe met veel liefde. Verhuizing is gedaan nu alleen nog inruimen en dat is ook nog een klus, succes.

    BeantwoordenVerwijderen