donderdag 2 mei 2013

De allerlaaste Koninginnedag!

Gekocht: Groningen, Groningen (op de vrijmarkt)
 Allereerst even wat over de blogpost van gisteren, want dat is niet helemaal goed gegaan. Ik wilde hem namelijk gisteren avond pas online zetten met een stukje tekst er bij. Maar op de één of andere manier is hij toch al online gekomen. Daarom besloot ik er maar geen tekst bij te zetten omdat er ook al reacties op waren. Maar dit wilde ik toch nog even melden..

Maar goed terug naar het blogje van vandaag! Afgelopen dinsdag was zoals iedereen weet de laatste Koninginnedag en natuurlijk de kroning van Willem. Voor het eerst bracht ik deze dag door in een andere stad. Normaal zou ik de vrijmarkt hier vlakbij zijn afgelopen maar deze keer deed ik dit in Groningen samen met Dennis, zijn pa en Anna. We waren er rond een uurtje of 9 en bij het eerste kleedje was het meteen al raak. Daar stonden namelijk twee mensen met een hele hoop kaartjes! In verschillende dozen, mappen en zelfs een oud fotoalbum die bijna helemaal vol was met oude kaartjes (zo'n 100 euro vroeg ze er voor! Pff) Uiteindelijk kwam ik er weg met maar 7 postkaartjes, genoeg dacht ik. De kaartjes zijn zoals je ziet mooi verpakt in een soort plastic die ik zelf binnenkort vanaf ga halen. Omdat ik ze toch in een map heb zitten en het straks makkelijker is om te fotograferen.

En stukje verder op kocht ik nog een wat nieuwe postkaartje uit Londen, gewoon omdat ik van Londen hou en ik hem stiekem toch wel een beetje leuk vond! Verder kwamen we nog terug met een Star Wars beeldje voor Dennis, ik kocht nog een nieuwe portemonnee en kregen we nog een klok die het helaas niet doet op dit moment. Maar er wordt naar gekeken of deze nog gemaakt kan worden. Helaas moest ik nog wel een heel leuk tasje laten liggen omdat de mevrouw niet terug had van 20 euro. Natuurlijk logisch maar wel erg jammer! Net zoals de dr martens die we tegen kwamen die net een maat te klein waren..

's Middags brachten we natuurlijk voor de tv door en in de avond aten we lekker chinees. Ondertussen ben ik al weer sinds gisteren middag thuis en ben ik weer aan het werk geslagen. Vanavond en morgen nog een avonddienst en dan ben ik weer lekker een weekend vrij! Al met al was dit een erg leuke Koninginnedag en het ergens anders vieren is ook leuk! 

2 opmerkingen:

  1. Volgend jaar vieren we het in Den Haag! Maar was leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om het zo te vieren! Dat deden vriendjelief en ik ook. In Leeuwarden. Weer heel wat anders! =) Mooie aankopen heb je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen