vrijdag 5 april 2013

Rozen uit spanje

Uit: Barcelona, Spanje - van Claudia
Claudia volg ik al een tijdje op instagram, ze heeft namelijk een IG speciaal voor de post & postkaartjes die zij ontvangt. En laat ik dat soort IG profielen nou helemaal geweldig vinden! Een tijdje terug plaatste ze een berichtje dat ze postkaartjes wilde swappen met andere, en aangezien ik zin had om een kaartje te stuurde reageerde ik er al snel op! Na een paar mailtjes heen en weer besloten we op een woensdag allebei ons postkaartje op de post te doen. Ik deed dit natuurlijk braaf alleen die van Claudia bleef weg, gelukkig bleek ze ziek te zijn en heb ik gisteren als nog haar kaartje ontvangen!

Ik zag hem al staan op haar IG en vond hem zo leuk dat ze dus deze besloot te sturen toen ze weer beter was. En ik moet zeggen dat ik er ontzettend blij mee ben, want ik vind hem super!

4 opmerkingen: