dinsdag 30 april 2013

Outgoing #5: April

Vandaag is het al weer de laatste dag van de maand, wat betekend dat er een nieuwe outgoing online komt! Maar vandaag is natuurlijk ook een beetje speciaal omdat we de laatste Koninginnedag hebben en dat Willem vandaag de troon bestijgt.

April was wat liever voor ons dit keer. Want de kou verdween op sommige dagen en soms was het behoorlijk warm! Het enige jammer was alleen dat ik vaak op deze dagen moest werken dus totaal niet kon genieten van dit mooie weer. Ook hadden we in April weer een bezichteging maar helaas was het allemaal niks, misschien hebben we in mei wat meer geluk? Ook maakte ik bijna voor de eerste keer het Norovirus mee. Gelukkig hadden wij het niet op de afdeling maar we zijn wel een tijd dicht geweest uit voorzorg. Wat er voor zorgde dat wij dus niet meer van de afdeling mochten. Wat was ik blij toen afgelopen vrijdag de afdeling weer open was! En natuurlijk als laatste niet te vergeten de Elf Fantasy Fair die ongeveer een week geleden plaats vond. April bracht helaas geen spannende dingen, maar ik ben weer benieuwd wat mei gaat brengen!

Hoe was jullie April?
Teckel - naar: Llare - Gijon, Spanje

Mollen kaartje - naar: Dennis - Groningen, Groningen
(foto bij dennis thuis gemaakt, omdat ik geen tijd had voor een foto xD)


Vogel kaartje - naar: Michelle - Enschede, Nederland
 
Hoopoe in Firtree (door Micheal Warren) - naar: Holly - York, Engeland

Chinese mensen - naar: Holly - York, Engeland

1 opmerking:

  1. Mooie kaarten heb je verstuurd en ik vind de mijne ook nog steeds heel mooi^^ Hier is een lief kindje in de vriendenkring geboren en heb ik twee leuke bezoekjes gehad met oud-vriendinnen.
    Verder niet heel veel bijzonders, Mei gaat vooral bestaan uit vakantie, toetsen en mijn concert van Lacrimas Profundere :)

    BeantwoordenVerwijderen