dinsdag 19 februari 2013

Katten en bloemen

Uit: Eindhoven, Nederland - van Frida


Toen ik vanmorgen opstond wist ik het meteen: Dit gaat niet mijn dag worden. Ik was moe, had geen zin en had ook nog eens ontzettend stom gedroomd. Zo'n droom die je eigenlijk liever niet gehad had. Maar goed helaas doe je hier niks aan en is het maar gewoon gaan met die banaan. Ik was dan ook erg blij toen het eindelijk vier uur was. Gelukkig heb ik alleen nog maar morgen en vrijdag een dienst en dan heerlijk vier dagen vrij! Waar ik nu al naar uit kijk ^^! Wel was er bij thuiskomst een kleine op vrolijker, want dit leuke katten postkaartje lag op de deurmat! Weer een kaartje van Frida, waar ik gisteren al over schreef. 

 Hopelijk heb ik morgen een betere dag...

4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje zeg :) En wat is je nieuwe lay-out mooi! Die had ik nog helemaal niet gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief dat je weer een kaartje gehad hebt! Hopelijk heeft dat je weer een beetje opgevrolijkt. Morgen weer een dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje! Hoop dat je morgen een betere dag hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms heb je van die dagen... Hopelijk gaat het nu beter.
    Wat een apart/leuk kaartje :)

    BeantwoordenVerwijderen