vrijdag 22 februari 2013

Fly away with me..

Gekocht: Oslo, Noorwegen (bij Søstrene Grene)


Gisteren was ik heerlijk een dagje vrij, waarvan ik een paar uurtjes doorbracht bij vriendinnetje Suus. We lunchte samen en gingen daarna met de honden even naar het park. Eenmaal weer terug nog even wat gedronken en daarna ging ik weer op huis aan. Vanmiddag moet ik weer aan het werk en 's avonds wordt ik opgehaald door Dennis samen met Chris om weer naar Groningen te gaan, waar ik de komende vier dagen zal vertoeven. 

Dus voor nu wil ik iedereen een heel fijn weekend wensen! 

6 opmerkingen:

  1. Ik wil wel met jou weg vliegen ergens heen! Haha. Mooi kaartje en enorm veel zin in vanavond en dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! En leuk dat je naar Groningen gaat. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje! Ik ben juist weer weg uit het hoge noorden. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje. Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk ballon-kaartje. Ik ben blij voor dat ik Dennis weer bij je hebt kunnen voegen.

    BeantwoordenVerwijderen