maandag 1 juli 2013

Hello there!

Gekregen van Charlotte (via de swap)

Hallo daar! Kennen jullie mij nog na een hele lange radio stilte hier op Postcards ans Memories? Hopelijk wel want vanaf vandaag ben ik weer helemaal terug! Zoals ik al vertelde in een paar blogjes geleden hadden we nog steeds geen internet en mochten we mee surfen op de wifi van de buurman.. Helaas was dit van korte duur want de monteur die voor ons internet kwam haalde dus de buurman er ook helemaal uit. Gelukkig is het nu na een hele hoop gedoe opgelost en is het oude internet van Dennis opgezegd en hebben we vanaf vandaag internet/tv/telefoon van ziggo. Gewoon lekker alles in 1, wel zo fijn! 

De afgelopen maand dat ik niet heb kunnen is er ook een hoop gebeurd. Zo heb ik er twee weken vakantie op zitten waarvan vandaag de laatste dag is. Kreeg ik helaas was minder goed nieuws te horen maar gelukkig ook weer goed nieuws! Maar dat is voor later, want voor nu is dit wel even goed. Want er moet weer een hoop bij gekeken/gelezen worden haha! Wat ik nu even ga doen tot we gaan eten en vanavond nog even geniet van mijn vrije uurtjes. Want morgen staan er weer drie avonddiensten op mij te wachten.. 

Tot snel weer!

3 opmerkingen:

  1. Welcome back! Succes met werken :) Oh en mooi kaartje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jullie weer terug zijn ben alweer benieuwd naar de blogjes. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk dan toch weer internet, fijn kijk alweer uit naar de blogjes. Succes en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen