zondag 28 juli 2013

Ga je mee... Naar Pacific Rim?

Boomerang - Pathe Bioscoop


Zo vandaag lekker een extra blogje onder het motto: Gewoon omdat het lekker kan! Vanmorgen kwam de vraag van lief wat we vandaag weer eens zouden gaan doen. En al snel besloten we naar de bioscoop te gaan! Heel even twijfelde we of we naar Pacific Rim of naar Wolverine zouden gaan. Maar omdat PR binnenkort uit de bios gaat besloten we Wolverine nog even uit te stellen..

En OH MY! Wat was de film gaaf zeg!!! We zaten al vroeg om 11 uur in de bioscoop en volgens mij ook voor het eerst voor het IMAX beeld, wat heerlijk groot was! Ik ben altijd best wel tegen 3D films omdat het eigenlijk naar mijn mening niet veel toevoegt. Maar nu had ik soms het idee dat ik in een 4D film zat en was het 3D opeens veel beter. Wat misschien wel aan het grotere scherm enzovoort ligt waardoor het nog gaver is allemaal? Ook de film was echt super tof en ik zou er zo nog een keertje heen willen!

Ik zou zeggen, ga er allemaal heen voordat die uit de bioscoop gaat, en als je de kans hebt om het in IMAX te zien DOEN! Het is misschien duur maar ik vond het zeker wel het geld waard!

2 opmerkingen: