donderdag 17 januari 2013

Count Your Blessings #2

Uit: Lillehammer, Noorwegen




× Mijn nieuwe baan × Een middagje Antwerpen samen met paps × Fijne blogs lezen × Een leuk compliment× Mijn Happinez dagboek, en nu hopen dat ik het ook eens een keertje volhou! × Alle Once Upon a Time × De sneeuw die is gevallen × Rondje door het park lopen en gewoon genieten × Mijn bordduurwerkje weer oppakken × Een interview op een andere blog × Vanmorgen een arbeidsvoorwaarde gesprek gehad voor mijn nieuwe werk × Zin om te gaan werken (en geld verdienen) × Pannenkoeken bakken en dansen op verschillende nummers × Ik kom er wel, al is het alleen × 

4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en je hebt een aantal mooie punten er staan! Begrijp hieruit dat je het uit hebt met je vriend? Soms is het maar beter inderdaad..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk lijstje en vooral super gaaf dat je en dagboek bijhoudt! Ik ben er ook aan begonnen. Tenminste: ik schrijf letterlijk op wat ik per dag doe. Leuk voor later! Hou het nu een half jaar vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn lijstje! Sterkte verder, maar gelukkig heb je een nieuwe baan die voor afleiding kan zorgen :)

    BeantwoordenVerwijderen